Tampons for free

Saker / 2011-07-10 / 13:15:45
Jag tipsade för ett par månader sedan om gratis tamponger som Tampons for free skickar ut (se inlägg HÄR) och känner att jag behöver skriva om erbjudandet igen - dels för att jag nu har använt mig av erbjudandet i ett par månader + vissa erbjudanden är extra bra och då väljer jag att lyfta dem igen ifall någon av er läsare har missat dem. 

Själv var jag väldigt skeptiskt till erbjudandet då det lät för bra för att vara sant - men det är verkligen så att man får en ask med tamponger varje månad, helt utan någon som helst kostnad. Hur? Jo, det är reklam på askarna. Det har fungerat otroligt smidigt och jag rekommenderar alla tjejer som inte är med att genast gå med. Själv är jag supernöjd. Det enda man behöver göra för att få nästa månads utskick är att svara på några frågor om reklamen man fått hem på tampongasken. 

Mer information om hur du blir gratis medlem hittar du HÄR

Jag bifogar även en bild på den här månadens reklamask som jag verkligen gillar. 


Kommentarer
Postat av: Jennie Backman

Gratis prov på Sana tvål: http://www.sana.nu/

2011-07-10 @ 23:29:51
URL: http://www.sana.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PointShop.se