presentkort

Presentkort / 2010-03-12 / 17:34:07

gratis presentkort

Det finns många bra sidor där man kan få presentkort gratis genom att t.ex. klicka på hemsidor, handla på en hemsida (t.ex. Nelly) via dem här gratissidorna och få poäng för det man handlar. Så om du ändå ska handla - varför inte få pengar tillbaka? Sidorna är verkligen HELT GRATIS! Inga dolda avgifter.

Dem sidorna som jag tipsar om här nedan är dem som jag själv tycker är absolut bäst och som jag har fått presentrkot ifrån. Ni kan antingen klicka på bilderna nedan eller så finns länkarna till höger i bloggen under just länkar. På några av sidorna får man även bonuspoäng om man blir värvad av någon.

Så börja klicka runt på nätet - och få betalt för det - och shoppa loss ännu mer - GRATIS!
Klicka på bilderna så kommer du direkt till sidorna.


PS. Min favorit är gratis5 så den rekommenderar jag i första hand men även de andra är bra. På Gratis5 fick jag mitt första presentkort efter bara 3 veckor. DS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PointShop.se