Gratistorka

Presentkort / 2011-07-30 / 11:46:23
Eftersom det är lite gratistorka just nu så tipsar jag den gratissida som jag tycker är bäst och som just nu har dubbla aktivitetspoäng - så logga in så du inte missar detta! Sidan heter Gratisbio och är den sida där du snabbast får ihop poäng till presentkort. Det tror jag att alla som är medlemmer där håller med mig om.

Du blir medlem gratis och samlar sedan poäng som du löser in till produkter eller presentkort på t.ex. H&M, Ica, Nelly m.m.

Hur samlar du poäng? Genom att besöka hemsidor, logga in på sidan, skriva i gästböcker och FRAMFÖR ALLT - handla aldrig mer något på nätet utan att göra det via Gratisbio. Logga in på deras sida och klicka sedan på den butiken du tänkt handla ifrån (i princip alla butiker som Nelly, Bokus, Apollo m.fl. finns på deras sida) och handla. Då får du poäng för varje krona du handlar för. Så köp det du ändå hade tänkt köpa - men få pengar tillbaka. Inte helt fel!

Detta är den gratissida som går absolut snabbast att få presentkort på så den här rekommenderar jag verkligen. Mer information hittar ni HÄR.


Kommentarer
Postat av: Lina

Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar! Kramiz

2011-07-30 @ 21:46:24
URL: http://linaloveswho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PointShop.se