ekologiska julsnapsar och julmat

Events, Upplevelser / 2010-11-04 / 00:22:03
Vill du bli bjuden på ekologiska julsnapsar och dessutom få information om och smaka på vårt svenska julbord och dess traditioner?

Snälleröds ordnar gratis provningar i både Göteborg och Stockholm - OBS! Begränsat antal platser.

För info om provningen i Göteborg den 7 december, gå in HÄR

För info om provningen i Stockholm 23 nov, gå in HÄR.



De ekologiska snapsar ni får prova, tillsammans med hemlagad julmat, är:

- Mäskdrängens Akvavit

- Brännmästaren Akvavit

- Jungfruns Brännvin

- Bokhållarens Akvavit

- Herr Berntsons Besk


Kommentarer
Postat av: Annely

Hej! Jättefin blogg!



Gillar du markus Krunegård? Han har sponsrat min blogg!



På min blogg har jag nu en tävling där man kan vinna signerade grejor av Markus Krunegård han själv! Det enda du behöver göra är att skriva en liten kommentar på just det inlägget, gå in på min blogg och läs själv och dessa saker kan bli dina! :)



//Annely

2010-11-04 @ 16:11:47
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PointShop.se