gratis godis

Mat, Dryck / 2010-06-10 / 19:27:23
Jag tipsar ju i bloggen om sidor som jag tycker är bra där man kan få gratis presentkort (nere till vänster i marginalen) men jag slänger in ett kort inlägg om en sida som heter Gratisgodis.

Den har samma koncept som de andra gratissidorna (samla poäng - växla in mot presentkort) men här växlar man då in till godis istället. Är du intresserad, läs mer eller bli medlem HÄR.

Vill du heller ha presentkort så kollar du in länkarna en bit ner istället.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du bli rerklamad?

Gå in på min blogg till inklägget där det står om du vill bli reklamad / sharlin elisha

2010-06-12 @ 13:33:29
URL: http://sharliineliisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PointShop.se